FOMO – הפחד מהחמצה ומה אפשר לעשות לגביו
כמה פעמים נתקלתם בתופעה שיש לכם המון תוכניות, שאיפות ומשימות, אתם נורא רוצים להספיק הכל, אבל אופס, יש רק 24 שעות ביממה, ואתם מרגישים החמצה שלא עשיתם, ביליתם, אכלתם, שתיתם,
כעצמאים, בוער בנו הרצון לטרוף את העולם, למלא את היומן, לדלג מפרויקט לפרויקט, ולהיות גאים שאנחנו כל הזמן בתנועה.
מתי בפעם האחרונה עצרת כדי לברר עם עצמך בכנות למי השירותים שלך מתאימים? מתי בפעם האחרונה הרגשת שלמדת משהו חדש ממי שבחר ללמוד ממך? מתי בפעם האחרונה הרגשת שמגיעים אליך לקוחות מדויקים, אידיאליים, חלומיים?
בתהליך "מגנט הלקוחות", נסתכל יחד פנימה על כל האזורים שמצליחים לרגש אותך מבפנים בעשייה העסקית היומיומית שלך. נעמיק במיוחד בשאלה עם אילו לקוחות נעים וכיף לך לעבוד, נאפיין אותם בסגמנטים מדויקים, נבדוק את סטטוס הלקוחות הקיימים שלך, ונבין בדיוק מה צריך לעשות כדי להגיע ללקוחות האידיאליים.
בשלב זה אקבל ממך הצגה מפורטת של העסק, הסיפור מאחוריו, הרצונות, השאיפות והחלומות בנוגע אליו. תוך כדי נעמיק במיוחד בשאלה למי השירותים שלך מתאימים.
בשלב זה נעבור יחד על כל הלקוחות שקנו את המוצרים והשירותים שלך בשנה האחרונה. נבדוק איך הם הגיעו אליך, איזה שינוי העבודה איתך חוללה בהם והאם זה עולה בקנה אחד עם השאיפות והחלומות שלך כפי שאיפיינו בשלב הראשון. נעמיק במיוחד בשאלה האם טוב ונעים לך לעבוד עם הלקוחות האלו והאם המצב הקיים עוזר לך להתפתח ולצמוח, או למעשה "תוקע" אותך במקום.
בשלב זה נעמיק יחד באיפיון הלקוח האידיאלי עבורך. אני לא עובד בדרך של בניית אווטארים אלא בדרך של בניית לקוח חלומי: זה שיקבל ממך מלא ערך, יהיה נעים וכיף לעבוד איתו, ילמד אותך דבר או שניים על עצמך ויעזור לך להמשיך להתפתח כאיש מקצוע כדי לעזור לעוד לקוחות כמוהו. לבסוף נבין היכן הלקוחות החלומיים האלו נמצאים ומהי הדרך הנכונה לפנות אליהם.
אחרי שנבין מהן פלטפורמות השיווק הנכונות עבורך כדי להגיע ללקוחות האידיאליים, אבנה לך תוכנית עבודה עם אבני דרך מסודרות ליצירת תוכן ובניית סיסטם שיווקי לאורך זמן. כמובן שאשלח לך סיכום מסודר של הכל ונמשיך להיות בקשר, כדי לוודא שאכן התוכנית יוצאת לפועל.
שנמצאים בתחילת דרכם העסקית וזקוקים לפידבק מקצועי ויד מכוונת כדי למצוא את הלקוחות האידיאליים והנכונים עבורם
שעובדים על "אוטומט", איבדו מעט מהתשוקה לאורך הזמן ואולי אפילו פיתחו מידה של ציניות כלפי הלקוחות הנוכחיים שלהם
פיתחו מוצרים ושירותים חדשים, וזקוקים לעזרה באיפיון ומציאת לקוחות חדשים ונכונים עבורם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו .בלוקריה שיצמה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו .בלוקריה שיצמה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו .בלוקריה שיצמה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו .בלוקריה שיצמה
כמה פעמים נתקלתם בתופעה שיש לכם המון תוכניות, שאיפות ומשימות, אתם נורא רוצים להספיק הכל, אבל אופס, יש רק 24 שעות ביממה, ואתם מרגישים החמצה שלא עשיתם, ביליתם, אכלתם, שתיתם,
בעידן ההתפתחות האישית, השוק מתמלא מדי שנה במאות מאמנים אישיים ועסקיים מוסמכים, כשלכולם יעד משותף ורצון להשתלב בתחום. מכיוון שהתחום די פרוץ ועדיין ללא חוק מוסדר, קל לאבד את הדרך
"אני מרוויח משכורת מעולה, התנאים סוף הדרך, יש לי חנייה שמורה, מכון כושר צמוד, תן-ביס בתקציב מטורף, החברה עצמה בצמיחה היסטרית, ועדיין משהו חסר לי". זה משפט שחוזר על עצמו